Detailní adresář klientů a koncových zákazníků

  • Úvod
  • Funkce
  • Detailní adresář klientů a koncových zákazníků

Náš systém vám umožní mít všechny důležité kontakty na jednom místě, a zajistí, že budete mít vždy po ruce potřebné informace o vašich klientech i koncových zákaznících:

Kompletní evidence kontaktů

  • Ukládejte si všechny důležité údaje o svých klientech a zákaznících na jedno místo
  • Zaznamenávejte klíčové informace jako jméno, kontaktní údaje, historii komunikace a další
  • Přikládejte poznámky a související dokumenty pro lepší přehled

Přehledná správa schůzek

  • Plánujte a zaznamenávejte schůzky přímo u kontaktů, abyste vždy věděli, co a kdy máte s kým projednat
  • Nastavte si automatické připomínky schůzek, abyste nikdy nezmeškali důležité termíny (připravuje se)
  • Sledujte historii schůzek a navazujících aktivit pro lepší komunikaci s klienty

Rychlé vyhledávání a filtrování (připravuje se)

  • Najděte rychle potřebné kontakty díky chytrým filtrům a vyhledávání (připravuje se)
  • Třiďte kontakty podle kategorií, zájmových oblastí, nebo poslední komunikace (připravuje se)
  • Udržujte si přehled o aktivních a potenciálních zákaznících (připravuje se)

Integrace s projekty

  • Spojte kontakty s konkrétními projekty pro lepší přehled o tom, na čem s kým pracujete
  • Sledujte, které kontakty jsou klíčové pro konkrétní projekty nebo fáze vývoje
  • Zjednodušte si správu kontaktů v rámci svých pracovních procesů

S naším detailním adresářem klientů a zákazníků budete mít vždy perfektní přehled o vašich obchodních partnerech. Zjednodušíte si správu kontaktů, zlepšíte organizaci schůzek a budete schopni efektivněji komunikovat se svými klienty.

circle6